maandag 17 mei 2010

Markplaats…de place 2 be ..daar maak je nieuwe vrienden mee..

(18+) Marktplaats ik en laarzen fetish

*Parental Advisory*

Ik ben een fan van marktplaats..zet regelmatig wat online en verkoop dat ook (regelmatig)
Maar nu .. ik had laarzen afgelopen jaar gekocht, maar ivm mijn ruggetje gaat dat voorlopig even niet lukken.
En eigenlijk heb ik genoeg hoge laarzen voor speciale gelegenheden ;-)
Maar nu laarzen op marktplaats gegooid en we zien het wel…nou iemand zijn aandacht had ik in ieder geval getrokken (!)
Dhr. Laarzenslaaf…die er op een gegeven moment een hobby van gemaakt had en mij te entertainen.
Nou en dat deed hij..elke dag een stuk of 3 mailtjes.. nu heb ik al een paar dagen niets meer gehoord..begin me bijna zorgen te maken.
Had al terug gemaild met joh wat je er mee doet mag je helemaal zelf weten zolang mijn voet dan maar niet meer in die laars zit..ze zijn te koop
Maar daar had hij dan denk ik geen interesse in…het was meer zijn grote fantasieën met mij delen..
en geloof me ik ben heel ruimdenkend..maar ook ik moet wel ergens een grens trekken.
Voor fans…ik kan zijn mail adres met jullie delen hoor..
Hier onder enkele citaten..hoop dat je maag wat tot rust is, voordat je gaat lezen.

*zo wat een geile laarzen yvet! Als ik je tegen zou komen op die laarzen dan zou ik me echt stiekem afrukken en myn broek volspuiten!

*zo wat een geile laarzen yvet! Als ik je tegen zou komen op die laarzen dan zou ik me echt stiekem afrukken en myn broek volspuiten terwijl ik je laarzen bewonder en er op geil!

*zo heb ik me wel eens gruwlijk in de trein afgerukt op een meisje die laarzen aan had met naaldhak en een beetje uit verveling met haar laarzen zat te draaien en te wiebelen met het hakje op de grond yvet! Dat was z on geil gezicht toen heb ik myn broek volgespoten


*Geachte yvet, ik wil graag die mooie laarzen van je kopen! Myn vriendin gaat ze dragen en er mee in de hondenpoep staan en dan ga ik de stinkende meurende hondenpoep van de laarzen aflikken voor straf! Xje

*Geachte yvet, bij ons in het park ligt veel vieze gore hondenpoep daar gaat myn meisje dan in staan en dan lik ik de vieze stinkende hondenstront van de laarzen als een echte laarsslaaf yvet!

*Geachte yvet, hondenpoep van een laars aflikken is echt ontzettend goor yvet! Hondenstront in je mond is erg vies!


En de laarzen..die nog steeds niet verkocht zijn ha ha..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten